pátek 23. října 2015

Happy Life

Tři balíčky štěstí

Dnešní den byl plný slunce a pozitivní energie. Také jste to tak cítili? 
Ráno jsem si po dlouhé době vychutnávala snídani. Nikdy by mne nenapadlo, že mi bude tolik chybět!!! Ani netušíte jak moc jsem si pochutnala. Nejsem si jistá zda to bylo díky mému milovanému Avocadu <3 <3 <3 či díky našim malilinkatým, roztomilým rajčátkům. Tak či tak bylo nádherné mít takovou snídani. A jako bonus navíc káva. Teplá, voňavá káva. #ILOVEIT




Do snídáno. Den naplánován. A hurá na jógu. Nasbírat ještě více pozitivní energie co to jen jde. :) 

Dnešní hodina byla opět výtečná. Děkuji Leo :) Konečně začínám chápat základní pozice pozdravu slunce. Už se těším, až to zvládnu vše odcvičit, tak jak se má. Je už konec hodiny a já sebou musím pohnout, neboť na mě mamka už netrpělivě čeká. Máme před sebou další kolečko obchůzek po dlaždičkách (jen doufám, že už to bude jedno z posledních :D ) "Kupodivu" jsme neobjevili nic nového, ale maminčina dušička má klid. Vše jsem prošli hned 3x !!! 
Přijíždím domů hladová a okamžitě mířím do kuchyně. Jídlo, dejte mi prosím nějaké jídlo. Když ukonejším svůj vlčí hlad. Pomalinku se sunu do svého pokoje. Přichází tam méně zábavná část dnešního dne. Učení. 




Znuďěne otevírám dveře do pokojíku. V hlavě se mi začínají množit myšlenky, co vše by bylo potřeba "nutně" udělat...uklidit skříň, vyluxovat, přetřídit ponožky...no jistě to znáte. 




V ten okamžik mé oko spatří balíček. Zarazím se. Že by kouzelný dědeček? 
Ne něco ještě lepšího! Dorazili foto alba <3 <3 <3 






Juchůůů!! Program na večer jasný!!! Čeká mě několik večerů ve společnosti fotek, pastelek, lepenek a takových těch cinkrlátek pro ScrapBook. 




Z toho nadšení a rozbalování jsem málem přehlédla ještě jedno maličké překvapení. Od mojí milované maminky...to bude odměna za dnešní pomoc...:) dva nové laky na nehty. Ona prostě ví jak mi udělat radost. 



Zas takové maličkosti a kolik udělali radosti. :) Radujte se ze všeho co kolem sebe máte. I za to že začíná nový den. :) 

S láskou 
A.

Žádné komentáře:

Okomentovat