čtvrtek 22. října 2015

Healthy life style

Podzimní detox



Krásný podvečer, 
jsem zachumlaná v dece na své milované postýlce, na stolečku se mi kouří z hrnečku v němž nádherné voní zázvorový čajík s medem. Dnes bych se s vámi ráda podělila o zážitky z mého dvou týdenní detoxu.


Harcovská přehrada a Ješěd

Ptáte se proč zrovna na podzim? Není to pro tělo náročné? Pravdou je, že očista organismu je spojována hlavně s jarem. Kdy se příroda probouzí po dlouhé zimě, vše se čistí a propuká nový život. Lidem se na obličejích opět objevují úsměvy a to jen protože, tamhle na větvičce byl ptáček! A tady v záhonku rozkvétá první sněženka! Přicházejí nové naděje, nové energie a všude ve vzduchu je cítit změna. 


Totéž se však ději i na podzim. Zvedá se vítr, který odnáší poslední stopy léta a připravuje tak přírodu na zimu. Máme však pocit, že tento severní vítr nám bere i naši energii, naši chuť k životu. Připadáme si unavení, skleslí a jediné po čem toužíme je schovat se někam do kouta, stočit se do klubíčka a jen tak být. Po náročném létě, kdy jsme běhali po zahradách, koupali a užívali si všeho co bylo dostupné, naše tělo volá po zklidnění, odpočinku a také očistě. 

Stejně jako se mění roční období, měníme se i my. Kdo z vás pocítil podzimní únavu? Já jsem tomu letos chtěla předejít, neboť loňský podzim a na něj navazující zima, byli pro mne dosti náročná období. Právě proto abych měla stále energii jsem začala uvažovat o pročištění. Dalším podstatným důvodem také bylo rozhodnutí konečně se navrátit ke správnému stravování. Půlroční pobyt v Portugalsku a náročné léto .... je třeba se zase na chvilku zklidnit. :D 

A jakou formu detoxu jsem tedy zvolila?
Moje terapeutka mi doporučila detoxikační kůru Colo Vada Plus. Tato metoda primárně očišťuje střeva. Často bývají opomíjena a přitom jsou tak důležitá. Jimi prochází TO co sníme. Bohužel v důsledku našich špatných stravovacích návyků není střevo schopné přeměnit veškerou potravu, která se v tomto důsledku postupně ukládá na stěnách. Cílem Colo Vady je rozpustit usazené nečistot a vrátit tak tělu čistotu. Nebudu tady rozepisovat, všechny kladné účinky programu. Budete-li mít zájem stačí si vygooglit Colo Vada Plus ;)
Program se skládá ze třech částí, které jsou doplněny velmi lehkou stravou a zvýšeným pitným režimem. 


Doporučená literatura

První den mého detoxu, byl velmi zajímavý. Ráno cca 30 min před snídaní je třeba spolykat 10 pilulek. Hrdině jsem si dala do pusy hned tři, to přeci musím zvládnout. Mýlila jsem se. Musím polykat, pěkně jedu pilulku za druhou jako kuličky hrášku. Kéž by byli i tak slaďoučké. Well done. Po chvíli se mi podařilo sníst všechny prášky, ale dalo mi to zabrat. Teď jen tedy počkat na vysněnou snídani: ovesná kaše s malinami. Ani jsem nemohla dospat, jak jsem se na ní těšila. Díky, že mohu snídat tak jak jsem zvyklá. Celý den se dodržuje velmi lehká strava. Ve své podstatě je povolena pouze zelenina a ovoce. Ovšem musím se vyhnout jablíčku (mé srdce pláče), hrušce, dýni (zásah číslo dvě) a jiné nadýmavé potravě. Ale to půjde. :) Večer dalších 10 bobulek a hurá na kutě. Takto celý týden po němž si připadám jako důchodce, který je buď před dávkou prášku a nebo už čeká na ty další.


Lehká strava


Etapa číslo dvě nastává. Již na začátku tuším, že to nebude tak "easy". Ráno opět dávka bobulek - tentokrát jen 8 :D. Ale první jídlo je v nedohlednu. Následující 4 dny smím pozřít pouze kouzelný prášek, rozpuštěný v čerstvě ovocné/zeleninové šťávě. Na den mám 4 pytlíčky, jejichž hlavní složkou je Psylium (abych prý neměla hlad). První dva dny zvládám hravě. Ale třetí den je krizový. Už jsem přepitá snad vším co existuje. Musím to vydržet, je to pro mé zdraví. (a hlavně proto, abych v důchodu nemusela polykat 10 prášků :D) 


Be Fresh :) 


Huray!!! Zvládla jsem to !!! Tak teď ještě tři dny a mám to za sebou  :) Poslední etapa je totožná s první - pohodička :) (a jako bonus jsem se poslední den naučila polykat 2 pilulky najednou...) 


Empty Box

Cítím se skvěle. Lehká. Čistá. Plná energie. A o tom to je. :) Jsem šťastná, že jsem zvládla 4 dny nejíst. Za celých 14 dní nepozřít nic sladkého. Lidičky zlatí ani nevíte jak moc bych vás chtěla všechny obejmout. :) 

S láskou 
A.



Žádné komentáře:

Okomentovat